Kerst met Groei & Bloei

Nadat de kerstshow al 2 jaar niet is doorgegaan vanwege de coronapandemie hopen we dit jaar weer een mooie kerstshow te kunnen presenteren, zodat u inspiratie op kunt doen om het eigen interieur in kerstsfeer te brengen.

Op woensdag 30 november wordt de kerstshow gehouden in het Aad Raodhoes in Melick (Ingang via de Aaj Bieb, Markt 70 te Melick). De zaal is open vanaf 19.00 uur en de demonstraties beginnen om 19.30 uur. De entree bedraagt voor niet-leden € 7,-- p.p. en voor leden van Groei & Bloei € 5,-- p.p. Graag contant betalen, pinnen is niet mogelijk.

Vanaf 19.00 uur kunt u alvast de mooie bloemstukken bewonderen van onze cursisten bloemschikken. In een feestelijke entree en zaal kunt u ideeën opdoen om uw eigen huis en feesttafel sfeervol in te richten. Tijdens deze avond zullen onze bloemschikdocenten diverse kerststukken maken en u tekst en uitleg geven over de gebruikte materialen.

In de dagen voorafgaand aan de kerstshow zal een werkgroep allerlei kerststukken maken die tijdens de avond worden verkocht en verloot. Na twee coronajaren zijn we blij dat we deze mooie avond weer voor u mogen presenteren.

Datum:woensdag 30 november 2022
Tijdstip:19.30 uur; zaal open om 19.00 uur.
Toegang:  Voor leden € 5,-- p.p. en voor niet-leden € 7,00 p.p. (contant betalen s.v.p.)
Locatie:Entree via de Aaj Bieb, Markt 70, 6074 BB Melick.
De Kerstshow is in het Muziekhuis 't Aad Roadhoes

Workshop bloemschikken thema 'Kerst'

Onder deskundige begeleiding wordt op woensdag 14 december een ochtendworkshop georganiseerd met het thema 'Kerst'.

U brengt zelf gereedschap, ondergrond, groen- en bloemmateriaal mee. De vereniging zorgt voor de bijmaterialen zoals prikkers, draad, oasis. Breng ook een scherp mesje en een kniptangetje mee.

U kunt zich hiervoor opgeven via e-mail (info(at)roermond.groei.nl) en door overmaking van € 10,-- p.p. voor leden (gezinsleden zijn ook leden) of € 12,50 voor niet leden tot 1 december 2022 op rekeningnr. NL65 RABO 0144 1032 49 t.n.v. KMTP afd. Roermond onder vermelding van 'Workshop kerst'.

Datum:14 december (opgeven vóór 1 december)
Tijdstip:9.30 - 11.30 uur
Toegang:  € 10,-- / 12,50 p.p.
Locatie:De Aaj Bieb, Markt 70, 6074 BB Melick