Tuinenreis Ost Friesland 8 t/m 12 september 2023

Het is gelukt! Er komt een tweede tuinreis naar Ost Friesland en het oosten van de provincie Groningen van 8 september tot en met 12 september.

Zoals beloofd zijn we met het reisbureau Kupers in gesprek gegaan voor het organiseren van een tweede tuinreis onder dezelfde condities als de reis van 29 juni tot en met 3 juli te weten: de bestemming met tuinen in OstFriesland en Groningen, de begeleiding door reisleider Will Christiaanse en de prijs. Voor de overnachtingen is een ander vergelijkbaar hotel gevonden, Best Western Hotel Heide*** in Oldenburg, op loopafstand van het centrum.

Deze reis gaat door als er minimaal 25 aanmeldingen zijn. Uit de inventarisatie die we vooraf gedaan hebben is dit haalbaar. En er zijn nog genoeg plaatsen over!

Kijk hier voor meer informatie en aanmelding.

Algemene Ledenvergadering maandag 17 april 2023

De Algemene Ledenvergadering op 8 maart jl. is helaas door onvoorziene omstandigheden niet doorgegaan. Er is nu een nieuwe datum gepland op maandag 17 april 2023. Aan de invulling van het programma voor deze avond wordt nog gewerkt, maar zet deze datum vast in uw agenda. Meer informatie volgt zo spoedig mogelijk.

Lezing 28 maart over de Roer

Nog even ter herinnering: dinsdag 28 maart houdt Olaf Op den Kamp, een echte Eifelkenner, een lezing over de rivier de Roer, van bron tot monding. De Roer is één van de belangrijkste riviertjes van de Duitse Eifel. Kijk op de website voor meer informatie.

Ochtendworkshop bloemschikken 29 maart 2023

Nog even ter herinnering: op woensdag 29 maart wordt een voorjaarsworkshop gehouden met als thema "Pasen". U kunt zich nog opgeven tot 24 maart. Kijk voor meer informatie op de website.