Planten ruilbeurs najaar 2024

Op deze frisse zaterdagochtend werd er weer een plantenruilbeurs gehouden. Nu was kasteel Aerwinkel de locatie waar veel leden hun planten, knollen, zaden e.d. kwamen aanbieden. De opkomst was iets minder dan in hert voorjaar.

Het was een gezellige bijeenkomst want bij kasteel Aerwinkel was ook het evenment "Natuurlijk Genieten". Dit betekende dat ook veel niet-leden voorbij kwamen om een kijkje te nemen. Mogelijk dat dit weer nieuwe leden oplevert want deze mensen waren erg enthousiast over onze acticiteiten.

Sommigen hebben zelfs enkele plantjes gescoord of namen knollen van de canna mee naar huis. Al met al toch een goede reclame voor onze vereniging.

Uiteraard gingen veel leden nog kijken bij de kraampjes die bij het evenement hoorden en een kopje koffie drinken in de Gasterij.