Unieke kans om kennis te maken met Femke Lampe - Braun (directeur Groei & Bloei Nederland) op 3 september

De nieuwe algemeen directeur van de landelijke Groei & Bloei per 1 januari 2024 is Femke Lampe - Braun. Femke is tevens auteur van moestuinboek GROENTJE?!

Zij verzorgt een lezing met als onderwerp: De bodem als puzzelstukje in de uitdaging van klimaatverandering.

Graag nodigen we u uit om kennis te komen maken met Femke en haar van harte te verwelkomen in het Midden-Limburgse!

Ook uw gezinsleden en introducees zijn van harte welkom in het Aad Raodhoes, Dorpsstraat 43 in Melick om 19.30 uur op dinsdag 3 september.

Kijk voor het meer informatie op de website.

Rabo ClubSupport: stemmen op Groei & Bloei kan weer!

Met Rabo ClubSupport bieden de Rabobanken hun kennis, netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Als lid van de Rabobank bepaalt u welke club/vereniging een financiële ondersteuning vanuit de Rabobank ontvangt. Kortom: uw stem is geld waard.

Van 2 t/m 24 september kunnen leden van de Rabobank Regio Midden-Limburg stemmen op onze vereniging. Het stemmen gaat via de Rabo App, Rabo Online Bankieren of de website rabo.nl/limburg/clubsupport. Leden van de Rabobank kunnen stemmen op 3 clubs. Selecteer in het overzicht van deelnemende clubs drie favorieten en stemmen maar!

Groei & Bloei, afdeling Roermond e.o. vindt u onder het kopje NATUUR.

Met uw stem kunt u Groei&Bloei afdeling Roermond e.o. aan een financieel ruggensteuntje helpen. Wij hopen natuurlijk dat wij op uw stem mogen rekenen.

Namens het bestuur van Groei&Bloei afdeling Roermond e.o. bedankt voor uw steun.

Bloemschikcursussen 2024-2025: aanmelden uiterlijk 31 augustus

Je kunt je nog opgeven door uiterlijk 31 augustus een mailtje te sturen naar info@roermond.groei.nl  én het bedrag over te maken op rekening NL65 RABO 01441 032 49 t.n.v. KMTP afd. Roermond onder vermelding van ‘Bloemschikcursus’  en evt. G&B lidmaatschapsnummer.

Kijk voor meer informatie op de website.

Bezoek pluktuin van Marianne van Buggenum in Buggenum op 21 september

Aan de rand van ‘Het Buggenumse Veld’ vindt u de ecologische Kwekerij en Pluktuin van Buggenum. Hier wordt al 24 jaar een niet alledaags assortiment vaste planten en siergrassen gekweekt. De laatste jaren ligt het accent op de pluktuin met vaste planten die te gebruiken zijn als snijbloemen.

We worden ontvangen met koffie en vlaai en na de uitleg van Marianne kan ieder, naar eigen wens, een plukboeket samenstellen.

Voor meer informatie kijk op de website.

Alle najaarsactiviteiten op een rij

3 septKennismaken met en lezing van Femke Lampe, directeur Groei & Bloei NL
21 sept Bezoek pluktuin Buggenum
1 oktLezing besdragende planten