Open Tuinen Dag 16 juni 2024

Zondag 16 juni stond onze afdeling weer in het teken van de Open Tuinendag.

Vijf leden hadden hun tuin of boomgaard opengesteld voor bezoekers uit alle windstreken.

Helaas waren de weergoden ons minder gunstig gezind dus erg weinig mensen kwamen op de fiets. Gelukkig vonden veel mensen het toch bijzonder genoeg om met de auto langs de diverse mooie tuinen en de boomgaard te gaan en daar een bezoek te brengen en met de eigenaren een praatje te maken. Het aantal bezoekers per locatie varieerde van 50-140 mensen.

Door de variatie van de verschillende tuinen was er voor elk wat wils. Of je nu op zoek was naar een mooie kruidentuin, moestuin of boomgaard ? Of je zocht een tuin die leek op Paleis het Loo of weer een andere tuin met een grote verscheidenheid aan bloemen en planten. Het was allemaal te bezoeken. Het bestuur dankt de leden die dit voor ons mogelijk hebben gemaakt en hun deelname werd gewaardeerd met een mezenpot die door een of meer bestuursleden werd uitgereikt.

Een mooie terugblik aan de hand van de foto’s kunt u hier zien.