Algemene Ledenvergadering

Op dinsdag 5 maart 2024 werd de 55e jaarvergadering gehouden, waarvoor alle leden van harte zijn uitgenodigd. Het verslag van deze jaarvergadering zal zo spoedig mogelijk worden toegevoegd.

Het bestuur heeft dringend behoefte aan uitbreiding van het aantal bestuursleden. Belangstellenden voor een bestuursfunctie zijn van harte welkom en kunnen contact opnemen met de voorzitter Harry van Duijnhoven h.van.duijnhoven@outlook.com of 0475-420444.

Na de jaarvergadering heeft Truus Kessing uitleg geven over het zelf maken van jam. Truus maakt al jarenlang zelf gemaakte jam en is een expert geworden op het gebied van fruit verwerken en inmaken. Truus combineert fruit met allerlei kruiden, waarmee je de lekkerste smaken voor jams, gelei en chutneys kunt creëren. Vervolgens mochten we zelf de verschillende soorten jams proeven en eventueel kopen.