Pop-up Festival "Groen moet je doen"

Zaterdag 8 juni:
Pop-up Festival "Groen moet je doen"in het Kruiswegpark, Parklaan 3 in Roermond van 11.00 - 16.00 uur.

Wij bevelen dit Festival van harte aan en zullen hier in de toekomst wellicht ook aan meewerken.

Als er leden zijn die planten willen doneren, dan is dat heel fijn. Graag reageren via info@roermond.groei.nl.

Voor meer informatie en de activiteiten tijdens dit Festival kijk op Groen moet je doen-dag 2024 - Roermond e.o. (ivn.nl)

Bezoek wijngaard de Deelgaarderberg

Donderdag 13 juni:

Brengen we een bezoek aan wijngaard de Deelgaarderberg in Maria Hoop met uiteraard het proeven van diverse wijnen.

Het is de bedoeling om met eigen vervoer naar de Diergaarderstraat West 4, 6105 CK Maria Hoop te rijden. Misschien kun je bij andere leden informeren of het mogelijk is om te carpoolen. We worden om 19.00 uur verwacht.

Je kunt je nog opgeven tot 10 juni door het overmaken van de bijdrage van € 12,50 voor leden en € 15,-- voor niet leden. Bedrag overmaken op rekening NL65 RABO 01441 032 49 t.n.v. KMTP afd. Roermond onder vermelding van excursie wijngaard.

Open tuinendag

Zondag 16 juni:

Diverse leden van Groei & Bloei zetten hun poorten open tussen 11.00 en 16.00 uur om bezoekers te laten genieten van hun tuin.

Er is voor iedereen wat wils. Of het een park betreft rondom kasteel Aerwinkel of een boomgaard met fruitbomen met maretakken in Herkenbosch of een tuin die lijkt op die van Paleis het Loo in Posterholt of een bloemen- en kruidentuin in Roermond of weer een andere grote liefhebberstuin in Baexem.

Het is de moeite waard om het vele werk en de liefde die hierin wordt gestopt door deze leden te gaan bekijken.

Kijk op de website www.roermond.groei.nl voor de adressen en meer informatie en foto's over de diverse tuinen.