Plantenruilbeurs najaar 15 oktober 2022

Op 15 oktober waren we te gast bij de familie Koopman-Mooij in Roermond. Veel leden hadden hun weg naar Roermond gevonden om daar planten te ruilen. Zelfs met kruiwagen werden planten, bollen en andere spullen neergezet in deze mooie tuin zodat ze door andere leden weer konden worden meegenomen. Zeker omdat het najaar uitermate geschikt is om planten te (ver)plaatsen was het aanbod grandioos. Het weer speelde een grote rol deze ochtend want we werden getracteerd op een schitterend zonnetje tot net voor het middaguur.

Deze activiteit is en blijft een succes in het voor- en najaar binnen onze vereniging.

Getuigen de mooie foto's kunnen we zeggen dat deze ochtend zeer geslaagd is waarvoor we de familie heel erg dankbaar zijn.

Klik hier voor de foto's.