Lezing over bomen in onze tuin op 12 november

Ik gun iedereen een boom in zijn of haar tuin. Van een boom heb je plezier en een boom is goed voor je. Maar ik hoor ook heel vaak argumenten waarom we liever geen boom hebben. “Hij geeft rommel, schaduw of neemt heel veel ruimte in beslag”. Ook hoor ik vaak dat mensen moeite hebben om de geschikte soort te kiezen of dat het zolang duurt voordat een boom groot is. Ook argumenten om dan maar geen boom te planten.

Op dinsdag 12 november zal Harry van Duijnhoven een lezing geven over bomen in onze tuin en vertellen waarom we juist wel een boom in de tuin zouden moeten willen en zal hij toelichten op welke manier we een keuze maken voor een geschikte boom, waar we op moeten letten en hoe we met bomen in de tuin om moeten gaan om er maximaal plezier van te hebben. Zijn verhaal zal ondersteund worden door veel foto’s.

Harry is, naast dat hij onze voorzitter is, in zijn dagelijks leven adviseur van de buitenruimte en in die hoedanigheid al meer dan 35 jaar actief in het adviseren van onze groene leefomgeving.

Wanneer: dinsdag 12 november 19.30 uur
Waar: Aaj bieb Melick