Masterclass door Femke Lampe - Braun (de nieuwe algemeen directeur van Groei & Bloei Nederland) op 3 september

De nieuwe algemeen directeur van Groei & Bloei Nederland per 1 januari 2024 is Femke Lampe - Braun. Femke is tevens auteur van moestuinboek GROENTJE?!

Zij komt zich voorstellen en een lezing verzorgen voor leden en niet-leden met als onderwerp:

De bodem als puzzelstukje in de uitdaging van klimaatverandering.

In deze interactieve lezing van ongeveer 45 minuten staan we wat langer stil bij hetgeen onder onze voeten en tuinen ligt en hoe dit wel eens het meest vergeten en laagdrempelige stukje kan zijn in onze eigen positieve bijdrage aan klimaatverandering.

We gaan in op onderwerpen als:

• Het belang van bodemleven
  • Mulchen
  • Composteren
  • Een tuin die zichzelf in stand kan houden
  • Waarom het Groei & Bloei klimaatvriendelijk tuinieren Tienpuntenplan een handige leidraad is voor iedere tuinier.

Download de flyer voor meer informatie en het Tienpuntenplan.

Verder wil Femke graag in gesprek gaan met alle aanwezigen (leden en niet-leden) en hun mening horen over het reilen en zeilen van Groei & Bloei.

Datum:dinsdag 3 september 2024
Tijdstip:19.30 uur