Wij doen mee aan de Rabo ClubSupport. Stemt u ook op ons?

Met RaboClubSupport bieden de Rabobanken hun kennis, netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Als lid van de Rabobank bepaalt u welke clubvereniging een financiële ondersteuning vanuit de Rabobank ontangt. Kortom: uw stem is geld waard.

Vanaf 5 t/m 27 september kunnen leden van de Rabobank Roermond-Echt stemmen op onze vereniging. Het stemmen gaat via de Rabo App, Rabo Online Bankieren of de website rabo.nl/limburg/clubsupport. Leden van de Rabobank kunnen stemmen op 3 clubs. Selecteer in het overzicht van deelnemende clubs drie favorieten en stemmen maar!

Met uw stem kunt u Groei&Bloei afdeling Roermond e.o. aan een financieel ruggensteuntje helpen. Wij hopen natuurlijk dat wij op uw stem mogen rekenen.

Namens het bestuur van Groei&Bloei afdeling Roermond e.o. bedankt voor uw steun.