Busreis naar de Floriade in Almere op 30 juli

Eens in de 10 jaar wordt de wereldtuinbouwtentoonstelling Floriade georganiseerd. Dit jaar is dit in Almere. In het ruim 60-hectare grote Floriadepark valt veel te ontdekken. Wandel je eigen route of sluit je aan bij één van de rondleidingen of volg één van de routes die Floriade aanbiedt. Je kunt volop genieten van de geuren en kleuren van bloemen, planten, groenten en fruit.

In navolging van de gezamenlijke en geslaagde reis naar Gardenista door de afdelingen van Groei&Bloei in het rayon Limburg, willen we onze leden ook de gelegenheid bieden om dit bijzondere evenement te bezoeken. Op zaterdag 30 juli rijdt een bus via diverse opstapplaatsen naar de Floriade. De kosten hiervoor bedragen ongeveer € 60,-- p.p. Dit is inclusief busreis en entreeticket Floriade. De ticketprijs is inclusief een rit met de kabelbaan.

Bij voldoende belangstelling krijgt u na 10 juli meer informatie over de exacte kosten, tijdstip en opstapplaats.

U kunt zich tot 10 juli - maar het liefst zo spoedig mogelijk - aanmelden via e-mail bij ons bestuurslid Els Wolfs (elswolfs65(at)gmail.com).

Open Tuinendag zondag 19 juni

Graag brengen we u nog even de Open Tuinendag in herinnering op zondag 19 juni. Een mooie gelegenheid om eens bij iemand anders over de schutting te mogen kijken om ideeën op te doen of gewoon om te genieten van andermans tuinen en hun gastvrijheid. U bent welkom tussen 11.00 en 17.00 uur in 2 tuinen in Herkenbosch en 1 tuin in Melick. Kijk voor meer informatie over de tuinen op de website

Tuinexcursie "Op stap met een tuinarchitect" 25 juni

Na het succesvolle tuinbezoek in Neer gaat tuinarchitect Mariëtte Kegge op zaterdag 25 juni met ons naar de tuin van Jan en Annelien van Hoef in Weert. Geïnteresseerd in hoe een tuinarchitect de wensen van een tuineigenaar vertaald in een tuinontwerp?

U kunt zich nog voor deze bijzondere activiteit opgeven door overmaking van € 3,50 p.p. voor leden (gezinsleden zijn ook leden) of € 5,00 voor niet-leden op rekeningnr. NL65 RABO 0144 1032 49 t.n.v. KMTP afd. Roermond onder vermelding van ‘Tuinexcursie'. Kijk voor meer informatie op de website.