Bloemschikcursussen seizoen 2022-2023

Vanaf woensdag 25 september starten we met nieuwe bloemschiklessen van Groei & Bloei afdeling Roermond e.o. De cursus bestaat uit 7 lessen (een keer per maand op de laatste woensdag) en deze worden gegeven door gediplomeerde docenten. De lessen vinden plaats in de Aaj Bieb en/of het Aad Raodhoes te Melick.

Je kunt kiezen uit de middaggroep (13.30 tot 15.30 uur) of de avondgroep (19.30 - 21.30uur). De kosten bedragen € 70,00 voor leden van Groei & Bloei en € 100,00 voor niet-leden. Diverse materialen zoals oasis, draad e.d. wordt door de vereniging beschikbaar gesteld.

Wil je met bloemen en aanverwante materialen iets leuks en creatiefs maken, stuur een mailtje naar info(at)roermond.groei.nl. Indien gewenst kun je ook via dit mailadres verdere informatie krijgen.

Lezing over dahlia's

Dahlia's zijn de laatste jaren enorm in populariteit toegenomen. Dat is niet zonder reden, het zijn makkelijke dankbare planten met vele variëteiten. Op dinsdag 13 september neemt Marion Lemmen, floral designer, u mee in het verhaal van deze populaire bloem. Laat u verrassen en inspireren door de veelzijdigheid en uitstraling van de Dahlia.

Kijk voor meer informatie en aanmelden op de website.