Plantenruilbeurs

Tesselschadelaan 1
3842 GA harderwijk Harderwijk

Route

Tijdens de lezing van Cor van Gelderen op 22 oktober is tevens de Plantenruilbeurs.
Heb je planten teveel in je tuin, of worden ze te groot en moeten gedeeld worden? Zet ze in een pot met een kaartje erbij wat het is en wat voor kleur en hoe hoog hij wordt. En neem die mee naar de lezing, daar staan tafels klaar om ze op te vangen zodat ze een nieuw tehuis kunnen krijgen!

Voor de lezing, tijdens de pauze en eventueel nog na de lezing mag iedereen kijken of er iets van zijn gadfing bij staat. Twijfel je nog een beetje dan is er altijd wel iemand die meer over die plant kan vertellen aanwezig. Ieder is vrij om uit te zoeken, je hoeft daarvoor niet zelf planten meegebracht te hebben, dus technisch is het geen ruilen maar een weggeefbeurs. Er zijn vaak veel leuke planten bij!

Meer info:

Locatie: De Kiekmure, Tesselschadelaan 1, 3842 GA Harderwijk
Aanvang: 19.45 uur
Toegang voor leden Groei & Bloei is gratis, aan niet-leden vragen wij € 5,00 voor de lezing. Koffie, thee of fris in de pauze is voor rekening van onze afdeling.